Koffiemorgens in de kerk Koffiemorgens in de kerk

Ontmoeting, Contact, Gezelligheid & Open voor iedereen

Er zijn nog nooit zoveel communicatiemiddelen geweest als vandaag de dag. Maar tóch gaat er niets boven een direct contact van mens tot mens. De Koffiemorgen is een plek waar iedereen meer dan welkom is. Om andere  mensen te ontmoeten, om samen koffie te drinken en om een fijn gesprek te voeren over alles wat er toe doet in het leven. Kortom: een fijne ontmoetingsplek. U en jij zijn van harte welkom!

Twee keer in de maand bent u vanaf 10.00 uur van harte welkom voor een kopje koffie en ontmoeting.

Iedereen, ook de buurvrouw is welkom!

Iedere 2e vrijdag van de maand in Elim, Serlippensstraat 31 en iedere 4e vrijdag van de maand in de Goede Herderkerk Koninginnelaan 4.
Tussen de 12 tot 25 personen bezoeken de koffiemorgens. Er zit groei in. Regelmatig komen er nieuwe mensen bij. We zien u dus graag komen.

* koffie mag natuurlijk ook thee zijn!