Kerk-en-keuken Kerk-en-keuken

Anderen ontmoeten. Samen eten. Gezelligheid.

Al lange tijd kokkerellen velen en genieten er nog meer van Kerk en Keuken. Natuurlijk bent u ook welkom om een hapje mee te eten!

Driemaal per maand gaat er een enthousiaste kookploeg aan de slag om alles klaar te maken voor mensen die gewoonlijk in hun eentje eten. Elke eerste en derde woensdag van de maand wordt deze mogelijkheid geboden (groep 1 en 2) en een keer per maand op vrijdag (groep 3): Kerk-en-keuken, een gezellige bijeenkomst voor ieder, jong of iets minder jong, die wel (weer) eens samen wil eten.

fijn om samen te eten, even onder de mensen te zijn

U bent vanaf 17.00 uur welkom in de Goede Herderkerk voor een drankje. Om 17.30 uur gaan we aan tafel. Tot slot krijgt u koffie of thee.

Dit alles voor € 5,50

Met elkaar ruimen we de boel op rond de klok van zeven uur. Indien nodig halen we u van huis op. Daarvoor vragen we een bijdrage van € 1,00

Data kunt u verkrijgen via de contactpersonen.

Opgaveformulieren met onderaan een strookje vindt u op de boekentafels in de hal van de Goede Herderkerk. Het strookje stopt u in de pan ernaast uiterlijk de zondag voorafgaande aan de maaltijd.

Groep 1 ,  contactpersoon Miriam Hamelink, Briljantboog 7 , tel 0611117946.
Groep 2,   contactpersoon Corrie Simons,  Kristaldreef 7,  tel 0657648399.
Groep 3,   contactpersoon Plonia Bruinslot, Parelmoerboog 25, tel 0653180160.